Jag & Angie vill till Nico's Spaceship =D

Det finns en supercool tävling i bloggen Egoinas Värld.
Här är Egoinas blogg och här är den andra "sponsoren", Svenska Spel.
Man kan vinna biljetter till FINALEN i Globen 13 mars =D
För sig själv och en kompis.
Rubriken säger ju allt, vem jag sku ta med mig =D
Anyways, till motiveringen varför JAG skulle förtjäna att vinna!


Jag är ett stort fan av den svenska Melodifestivalen och Eurovision. Jag har följt med alla år och när Eurovision Song Contest hölls i Helsingfors 2007 - var jag där på plats på genrepet. Det var hur kul som helst och stämningen var fantastisk! Jag kan bara tänka mig hur magiskt det kommer att bli i Globen.

Anledningen till att jag vill åka på den fantastiska Globen-finalen är mest på grund av en av programledarna, den otrooooliggt stiliga Månseli Påmseli Mums Mums Zelmerlöw =D
Det kan ses lite idiotiskt att bara vilja åka pga Måns, men vad spelar det för roll? Han är ju så himla kickass awesome! =D Dessutom har jag åkt till Sverige förr bara för Måns' skull.

Bidragen i sig ger mig inga Hallelujah Moments och jag har inga favoriter heller, för min favorit vinner aldrig! Speciellt efter fjolårets fiasko, jag har bestämt mig för att inte ha någon "den-ska-vinna"-favorit, för det händer inte i alla fall.

F.Y.I. så är jag från Finland men det hindrar mig inte från att delta eller hur? ;-)

Hur som helst, jag vill vinna =D
Jag ska till Globen i år!